Oldalak

2017. január 28., szombat

Amerika Kapitány: 3 in 1

Őrület, már csak ezt a posztot kell megírnom, és végzek a tavalyi elmaradásaimmal! Aztaaa...


Képek forrása: IMDb

Khm. A tényállás a következő: eléggé nagyon szeretem a Marvel filmeket. Viszont - kábé tavaly év végéig - nem érdekelt mindegyik darabkája az univerzumnak. Például Amerika Kapitány tök baromira hidegen hagyott. Két apróság miatt adtam be a derekam, és néztem meg őket. Az egyik az volt, hogy megtudtam: a kedvenc Marvel figurám, Vasember szerepel a harmadik részben. De ha már az ember megnézi a harmadikat, nézze meg az előzményeket is, különben a vállalhatónál nagyobb a kockázata annak, hogy egy kukkot sem ért majd az egészből, hát nem? Hát de. A másik, hogy volt még egy film, amit az előzetes alapján elvetélt ötletnek tartottam, de aztán a pozitív kritikák hatására adtam neki egy esélyt. Ha már egyszer adja az HBO, ugye. Ez A Hangya volt. Én nem mondom, hogy ez lett a kedvencem, de az tény, hogy nagyon jól szórakoztam rajta - és meggyőzött arról, hogy csúnya dolog az előítélet. Így esett hát, hogy három egymást követő napon megnéztem a három kapitányos filmet...

És akkorát csalódtam, mint egy ház. Pozitíve. Vicces is, meg izgis is, és még azt is sikerült elérni, hogy megkedveljem Steve-et. Pedig a Bosszúállók brancsából ő érdekelt a legkevésbé.
Nem szeretném agyonrészletezni az alapsztorit, a lényeg annyi, hogy van ez a Steve Rogers nevű kölyök, aki nagyon szeretne harcolni a II. világháborúban, de olyan kis ványadtka, hogy egyik sorozóirodában se állnak szóba vele. De újra és újra próbálkozik, mígnem sikerrel jár, valakinek csak megakad rajta a szeme. A többi már történelem :) Szuperkatonát faragnak belőle, ő pedig a Jó nevében üti-vágja-aprítja az ellent. És közben kiderül, hogy egy kedves, esendő, szerethető karakter. A harmadik film végére viszont többé-kevésbé megutáltam Tony Starkot. Hoppá.
Ha netán hozzám hasonlóan hanyagoltad eddig ezeket a filmeket (én például attól tartottam, hogy valami borzasztó Amerika-imádó izé lesz), de amúgy a képregényfilmekkel, vagy a pörgősebb fajta akciófilmekkel jó barátságban vagy, mindenképpen tegyél vele egy próbát. Már ha létezik még olyan ember az univerzumban, aki nem látta réges-rég őket :D

Eredeti cím: Captain America: The First Avenger/The Winter Soldier/Civil War
Rendező: 1. Joe Johnston /2,3. Anthony Russo, Joe Russo
Szereplők: Chris Evans, és még sokan mások ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése